Často kladené otázky

Jaké jsou náklady na dopravu?

Při volbě standardního doručení je doručení zdarma. Při volbě ekspresního doručení je poplatek za doručení 99 kč. V případě platby na dobírku je zákazník povinen uhradit poplatek za dobírečné 54 Kč. 

 

Jaké platební metody jsou přijímány?

Nabízíme vám několik možností pro bezpečnou, rychlou a pohodlnou platbu.

  • Můžete zaplatit kreditní kartou (Visa, Mastercard, American Express)
  • Můžete zaplatit předem bankovním převodem
  • Můžete zaplatit po dodání na dobírku

 

Jaké daně se vztahují na nákup produktů?

Cenu našich produktů naleznete na stránce s popisem každého jednotlivého produktu. Zahrnuje daň z přidané hodnoty (DPH). Pokud se na vás vztahuje nějaká další daň, najdete příslušné informace rovněž zde.

 

Jaké jsou dodací lhůty?

Dodací lhůta je 2 až 3 pracovní dny od zadání objednávky.

Upozorňujeme, že ve dnech pracovního klidu a o státních a místních svátcích se zásilky nedodávají.

Podrobnosti viz Obchodní podmínky našeho webu.

 

Kdo balíček doručí?

Dodání zajišťuje náš obchodní partner přepravní společnost Zásilkovna. Před doručením obdržíte oznámení o předpokládané době dodání.

 

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Naše doručovací společnost vám zašle e-mail s informacemi pro sledování vaší objednávky, jakmile bude připravena k odeslání a opustí sklad. Po obdržení tohoto e-mailu budete moci kliknout na odkaz nebo zadat referenční číslo na webové stránce doručovací společnosti. Upozorňujeme, že aktivace odkazu na informace o sledování může trvat 1 až 2 pracovní dny.

 

Co mám dělat, pokud nastane problém s mou objednávkou?

 Náš tým zákaznického servisu je vám k dispozici pro řešení jakýchkoli problémů s vaší objednávkou. Neváhejte kontaktovat náš tým zákaznického servisu prostřednictvím našeho e-mailu ([email protected]) nebo přes Facebook/Instagram. Náš tým je velmi vstřícný a rád vám pomůže s jakýmkoli problémem s vaší objednávkou.

 

Mohu objednávku i po zadání změnit nebo zrušit?

Samozřejmě! Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím našeho e-mailu ([email protected]) nebo přes Facebook/Instagram. Náš tým je reaguje velmi rychle a rád vám pomůže s čímkoli, co budete potřebovat.

 

Mohu produkt vrátit?

Na uplatnění práva na vrácení máte třicet (30) kalendářních dnů od převzetí výrobku.  Chcete-li uplatnit uvedené právo, postupujte podle stanoveného postupu uvedeného na naší stránce pro vrácení zboží. Pokud potřebujete jakoukoli pomoc v tomto procesu, prosím kontaktujte náš tým pomocí emailu ([email protected]) nebo přes Facebook/Instagram.

 

Jaké záruky mám na produkt?

Na naše výrobky poskytujeme záruku dva (2) roky od data zakoupení. Pokud se u vašeho objednaného produktu v této lhůtě vyskytne výrobní vada, postupujte podle stanoveného postupu, který je uveden na naší stránce pro vrácení zboží. Pokud potřebujete jakoukoli pomoc v tomto procesu, prosím kontaktujte náš tým pomocí emailu ([email protected]) nebo přes Facebook/Instagram.