Jsme si vědomi důležitosti bezpečnosti dat. Proto jsme implementovali všechny dostupné technologické prostředky, abychom zajistili, že všechny s námi sdílené údaje budou v bezpečí a bude s nimi zacházeno opravdu důvěrně. Veškeré osobní údaje, které můžeme ukládat, ukládáme pouze pro interní účely. V případech, kdy jsou objednávky zpracovávány prostřednictvím poskytovatele platebních služeb, jsou všechny přenosy dat šifrovány.
Klademe velký důraz na spokojenost našich zákazníků. Jsme zde pro to, abychom zareagovali na vaše obavy nebo dotazy, případně pokud chcete zadat objednávku od každý den v týdnu od 10 do 18 hodin. Náš profesionální zákaznický servis můžete kontaktovat e-mailem, prostřednictvím kontaktního formuláře nebo přes Facebook či Instagram messenger. Než se na nás obrátíte, doporučujeme vám, abyste se nejprve podívali na naši stránku s nejčastějšími dotazy, kde možná naleznete odpověď na vaši otázku dříve.
Pokud nejste s výrobkem zcela spokojeni, máte možnost jej vrátit a požádat o vrácení peněz. My se vás nebudeme na nic dalšího ptát! Výrobek musí být vrácen neporušený do 30 dnů od doručení a nejprve je třeba odeslat reklamační formulář využitím tohoto odkazu.